دسته‌بندی نشده

معرفی ردیاب کوچک آهنربایی GT50

تصویر ردیاب آهنربایی GT50

در این مقاله قصد داریم به معرفی ردیاب کوچک آهنربایی GT50 بپردازیم. همچنین ویژگی‌ها، مزیت‌ها و قابلیت‌های این ردیاب را نیز بررسی می‌کنیم و به سوال‌هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید، جواب می‌دهیم. این سوالات عبارت‌اند از: ردیاب کوچک آهنربایی میکروفن‌دار مدل GT50 چه مزایایی نسبت به مدل‌های مشابه دارد؟ چرا استفاده از ردیاب‌ها تا این حد زیاد شده است؟ ردیاب آهنربایی کوچک چه کاربردهایی دارد؟

ردیاب کوچک آهنربایی gt50 در دستان یک فرد

معرفی ویژگی‌های ردیاب کوچک آهنربایی GT50

ویژگی‌ها و مشخصات ردیاب کوچک آهنربایی GT50

اهمیت استفاده از ردیاب برای جلوگیری از سرقت وسائل، بر هیچ کس پوشیده نیست. امروزه به لطف تکنولوژی، می‌توان یک جی پی اس شارژی کوچک (مثل ردیاب کوچک آهنربایی میکروفن دار مدل GT50) را بر روی وسائل نقلیه تعبیه کرد. این جی پی اس کوچک آهنربایی، دارای باطری داخلی است که می‌تواند پس از هر بار شارژ شدن، حداکثر 96 ساعت به طور مداوم (4 روز) فعالیت داشته باشد. به واسطه وزن کم و ابعادی که این جی پی اس شارژی کوچک دارد، به سادگی می‌توانید آن را در قسمت‌های مختلف انواع وسایل نقلیه، موتور، چمدان و… قرار دهید. به طور کلی می‌توان آن را جزو کوچکترین ردیاب‌ آهنربایی دانست.

 اما مهمترین مزیت ردیاب کوچک آهنربایی GT50 نسبت به محصولات مشابه، این است که در آن، یک میکروفون تعبیه شده است. وجود این میکروفون سبب می‌شود تا شما بتوانید تا شعاع سه متری آن، صداهای مختلف را شنود کنید. این ردیاب کوچک آهنربایی به صورت پرتابل و بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی یا مهارت خاصی بر روی وسائل نقلیه یا اشیای گوناگون (مثل گاوصندوق) نصب می‌شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که باتری ردیاب را به طور منظم شارژ کنید.

یکی از نکات مهم در مورد این ردیاب، میزان خطای بسیار کم آن است. حداکثر خطای آن در فضای باز، بین ۱ تا ۵ متر است. از دیگر ویژگی‌های شاخص این ردیاب، مقاومت قابل توجه در برابر آب است. از این رو حتی در روزهای بارانی و برفی نیز بدون هیچ مشکلی، می‌توان از آن استفاده کرد. البته توصیه می‌کنیم که تا آنجا که ممکن است آن را در معرض آب قرار ندهید.

2 نمونه از ردیاب کوچک اهنربایی GT50

ردیاب کوچک آهنربایی GT50 چه قابلیت‌هایی دارد؟

قابلیت‌های ردیاب کوچک آهنربایی GT50

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ردیاب کوچک آهنربایی میکروفن دار مدل GT50 می‌توان به امکان اتصال و انتقال اطلاعات به نرم افزار اشاره کرد. به عبارت دیگر ردیاب با استفاده از سیمکارت، به نرم افزار متصل شده و اطلاعات مختلف را نمایش می‌دهد. این نرم افزار در سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل اجرا است. شما می‌توانید با اتصال بی سیم ردیاب به نرم افزارهای مختلف و تنظیم آن، کنترل ردیاب را در دست بگیرید. به طور مثال می‌توانید آن را به صورت بی‌سیم، خاموش یا روشن کنید. یا برای نگهداری باتری، آن را در حالت استندبای قرار دهید. به طور کلی می‌توانید برای فعالیت آن، یک زمان‌بندی مشخص تعریف و عملکرد آن را شخصی سازی کنید. همچنین به واسطه داشتن میکروفون حساس و قوی، می‌توانید صدای داخل خودرو یا صدای اطراف ردیاب را به صورت آنلاین و با کیفیت بالا شنود کنید.

ردیاب کوچک آهنربایی GT50، کاربردهای بسیار زیادی دارد که فقط یکی از آنها بحث مراقبت و جلوگیری از سرقت خودرو، موتور و اشیای گران قیمت است. حتی می‌توان این ردیاب را برای کودکان و بزرگسالان (مخصوصا افرادی که دارای اوتیسم، آلزایمر و یا دیگر بیماری‌های خاص هستند) و به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام نصب و راه اندازی ردیاب آهنربایی GT50

شما می‌توانید این ردیاب را به راحتی روی موتور، دوچرخه، وسایل نقلیه و… قرار دهید. به واسطه اینکه قسمت آهنربایی آن بسیار قوی است، هیچ دغدغه‌ای نسبت به تکان‌های شدید موتورسیکلت، دوچرخه و خودرو در دست اندازها و جاهای مختلف نخواهید داشت.

برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات ردیاب کوچک آهنربایی میکروفن دار مدل GT50 استفاده کنید، باید یک سیم کارت در آن قرار دهید. سیم کارت با وصل کردن ردیاب به شبکه اینترنت، موقعیت مکانی و دیگر خدماتی که بر بستر شبکه قابل انتقال است را ارائه می‌دهد. نصب آن بسیار ساده است. در کمتر از یک دقیقه می‌تواند آن را نصب و نرم افزار را راه اندازی کنید. شما می‌توانید با تنظیم ویژگی‌های مختلف ردیاب، از آن استفاده بهتری کنید. مثلا امکان ارسال پیامک از طرف ردیاب به گوشی شما وجود دارد. اگر شارژ باتری در حال پایان یافتن باشد، می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که هشدار ‌دهد. لازم به ذکر است فضای ذخیره سازی داده‌ها در آن، به صورت ابری می‌باشد.

ردیاب کوچک آهنربایی میکروفن دار مدل GT50، به جز جی پی اس، قابلیت اتصال به جی پی آر اس (سرویس بسته های امواج رادیویی که نسل جدیدتر جی پی اس است) و ال بی اس (موقعیت‌یاب ماهواره ای) را هم دارد که توصیه می‌کنیم برای استفاده از ردیاب، از همه این حالت‌ها استفاده کنید. ممکن است به هر دلیلی، ردیاب نتواند از جی پی اس کمک بگیرد. به همین دلیل بهتر است اجازه ردیابی با ال بی اس هم داشته باشد. نرم افزار آن نیز به گونه‌ای پیاده‌سازی شده که در تمام دستگاه‌ها (از جمله تبلت، موبایل و لپ تاپ) قابلیت نصب و راه‌اندازی دارد.

اهمیت مکان نصب ردیاب

افرادی که برای جلوگیری از سرقت از این ردیاب استفاده می‌کنند، باید توجه داشته باشند که مکان نصب آن بسیار مهم است. بهتر است جایی این ردیاب را قرار دهید که امکان آنتن‌دهی بالایی داشته باشد. مثلاً امتداد شاسی، جای مناسبی برای نصب ردیاب برای خودروهای سواری است. بهتر است جای نصب ردیاب، در وهله اول مخفی باشد و در وهله دوم، امکان آنتن‌دهی خوبی داشته باشد. می‌توانید آن را بعد از نصب، تست کنید.

 شخصی سازی ردیاب کوچک آهنربایی میکروفن دار مدل GT50

شما می‌توانید برای این ردیاب، محدوده جغرافیایی تعریف کنید تا اگر از یک منطقه جغرافیایی (مثلا شهر) خارج شد، هشدار آن فعال شود. ویژگی‌های ساختاری بدنه و کارکرد طولانی آن نیز از دیگر مولفه‌های مهم این ردیاب هستند. بدنه قوی آن سبب شده تا ردیاب کوچک آهنربایی میکروفن دار مدل GT50 در همه شرایط آب و هوایی از جمله هوای بسیار سرد و یا بسیار گرم نیز بتواند به خوبی فعالیت کند. جالب است بدانید که این ردیاب از دمای منفی ۲۰ درجه تا ۷۰ درجه سانتیگراد، فعالیت می‌کند.

به جز موقعیت دقیق جغرافیایی، مسافت طی شده، سرعت حرکت، محدوده سرعت، محدوده منطقه‌ای و مکان‌های توقف نیز، توسط این ردیاب، قابلیت نمایش دارند. وزن کل این ردیاب۱۵۰ گرم است و می‌توان آن را کوچکترین ردیاب آهنربایی میکروفون دار با قیمت مناسب نیز نامید. عمر باتری آن بین ۴۸ تا ۹۶ ساعت است.

جمعبندی

اگر به دنبال خرید ردیاب خودرو هستید و به کیفیت و امکانات آن اهمیت می‌دهید، پیشنهاد ما به شما ردیاب کوچک آهنربایی GT50 است. این ردیاب با دارا بودن میکروفن می‌تواند هر گونه صدا تا سه متری خود را بشنود و با هر شرایط سخت محیطی نیز سازگار است.

الوردیاب

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *