دسته‌بندی نشده

ردیاب سالمندان برای افراد آلزایمری

دو سالمند که از ردیاب سالمندان استفاده می‌کنند

ردیاب سالمندان و اهمیت استفاده از جی پی اس برای افراد آلزایمری

تمام کسانی که از یک سالمند در خانه خود نگهداری می‌کنند از دغدغه‌های مربوط به نگهداری از سالمندان آگاهی دارند. سالمندی دوره حساسی در زندگی است و مشکلات خاص خود را دارد. برای مثال بسیاری افراد با رسیدن به کهنسالی دچار فراموشی و بیماری‌های مشابه می‌شوند. مسلما همیشه هم زمان کافی برای مراقبت از سالمندان وجود ندارد. در ادامه با بررسی اهمیت استفاده از ردیاب سالمندان و جی پی اس برای افراد آلزایمری به عنوان بهترین راه ممکن با الوردیاب همراه باشید.

سالمندی دوره دیگری از نوزادی است، اما در پیری!

احتمالا شما هم این مثال را شنیده‌اید که هر کسی دوبار در زندگی بچه می‌شود، یکبار در بدو تولد و یکبار هم در پیری! منظور از این مثال مراقبت‌ها و نیاز‌هایی است که در سن پیری برای افراد به وجود می‌آید. به قول بزرگترها افراد وقتی به سن پیری می‌رسند چون دچار تغییرات اخلاقی می‌شوند، بهانه گیر هم می‌شوند که کمی شباهت با دوره کودکی دارد.

دروه پیری با دشواری و گاها ناتوانی‌های بسیاری همراه است. برای مثال عده بسیاری از سالمندان دچار مشکلاتی نظیر از دست دادن حافظه می‌شوند. آلزایمر نیز رایج‌ترین بیماری در بین افراد مسن است. استخدام پرستار می‌تواند راه حل مناسبی برای تامین آسودگی خاطر باشد، اما این امکان برای همه وجود ندارد. همچنین در برخی موارد محدود پرستارانی وجود دارند که مهربانی و حوصله لازم را برای نگهداری از افراد پیر به خرج نمی‌دهند. در چنین مواردی بهترین رویکرد استفاده از تکنولوژی‌هایی نظیر ردیاب و جی پی اس است.

تلفن همراه که به ردیاب سالمندان متصل است

ردیاب سالمندان چگونه باعث حفظ امنیت پدربزرگ . مادربزرگها می‌شود؟

ردیاب سالمندان، بهترین ابزار برای تامین امنیت پدربزرگ ها و مادربزرگ ها

ردیاب سالمندان یکی از بهترین ابزارهایی است که در سال‌های اخیر در اختیار افراد قرار گرفته است. شاید در نگاه اول با شنیدن نام جی پی اس ها به بیاد ردیاب خودرو بیفتید که ابزار شناخته شده تری است. اما امروزه ردیاب‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و کاربرهای متنوعی دارند.

جی پی اس ها در نمونه‌های فردی و همراه نیز تولید شده و حتی علاوه بر استفاده برای کودکان، سالمندان و بیماران آلزایمری برای حیوانات نیز کاربرد دارند. همانطور که گفته شده فراموشی یکی از رایج‌ترین مشکلات در بین سالمندان است و این نگرانی برای اطرافیان وجود دارد که شاید عزیزانشان گمشده و یا در معرض خطر قرار بگیرند. استفاده از ردیاب شخصی برای سالمندان بهترین انتخاب در چنین مواقعی است. با بکار بردن یک جی پی اس همراه برای سالمند خود می‌توانید همیشه از مکان عزیزان خود مطلع باشید و در زمان خطر به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید.

دو فرد در حال چک کردن لوکیشن سالمند خود

استفاده از ردیاب سالمندان چه مزیت‌هایی دارد؟

مزایای ردیاب شخصی، یک پرستار دائمی در کنار سالمندان

اگر والدین شما سالمند باشند و در خانه از آنها نگهداری کنید مسلما همیشه نگران سلامتی آنها هستید. خصوصا که با سبک زندگی‌ها امروز هم زنان و هم مردان شاغل هستند و مدت زمان کمتری را می‌توانند در خانه سپری کرده و مراقب سالمند خود باشند. به همین دلیل دغدغه‌های زیادی درباره نگهداری از سالنمدان وجود دارد. اما ردیاب سالمندان می‌تواند به سادگی همه این دغدغه‌ها را برطرف کند. در ادامه نگاهی به مزایای ردیاب سالمندان داریم:

1- جلوگیری از گم شدن افراد سالمند، بهترین مزیت ردیاب شخصی

مهم‌ترین ویژگی ردیاب شخصی برای سالمندان جلوگیری از گم شدن افراد است. معمولا افراد سالمند توان خودمراقبتی بالایی ندارند. آنها ممکن است هنگام خروج از منزل گم شوند. در این شرایط استفاده از جی پی اس شخصی می‌تواند به سادگی مراقبان و فرزندان سالمند را در جریان رفت و آمد قرار دهد.

همچنین با استفاده از ردیاب‌ها و ورود به پنل ردیابی می‌توانید به تعیین یک محدوده امن بپردازید. این ویژگی به خصوص در برخورد با سالمندان و بیماران آلزایمری ویژگی بسیار مفیدی است. در پنل ردیابی محدوده جغرافیایی خاصی را در نظر می‌گیرید تا در صورت ورود و یا خروج از این محدوده پیامک‌های اطلاع رسانی برای شما ارسال شود. استفاده از ردیاب خصوصا در شهرها بزرگ برای مراقبت بهتر از سالمندان یک موهبت است.

2- مراقبت از سلامت جسمانی و روانی، یکی از بهترین ویژگی‌های ردیاب سالمندان

ردیاب‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و دارای امکانات متنوعی هستند. برای مثال در برخی از ردیاب‌ها امکان شنود وجود دارد. به کمک این ویژگی می‌توانید از سالمند خود و محیط اطراف وی به خوبی با خبر باشید تا در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت در جریان قرار بگیرید. معمولا ردیاب‌ها دارای ویژگی دیگری به نام درخواست کمک اضطراری یا s.o.s نیز هستند. می‌توانید به سالمند خود آموزش بدهید تا هر زمان که احساس خطر کرد از این دکمه استفاده کرده و موقعیت را به شما اطلاع بدهد. در موارد بسیاری ، افراد مسنی که تنها زندگی می‌کنند، زمین می‌خورند و در صورتی که آسیب ببینند، نمی‌توانند خود را به تلفن برسانند. یا در خواست کمک کنند و ممکن است برای چند ساعت و یا حتی چند روز کسی به کمک آنها نیاید.

حتی ردیاب‌ها می‌توانند نقش گوشی هوشمند را هم بازی کنند. در برخی از ردیاب‌ها امکان برقراری تماس صوتی نیز وجود دارد و در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. خرید ردیاب سالمندان و افراد آلزایمری و استفاده از آن کاربردهای بسیاری دارد و در شرایط حساسی مانند برخورد با سالمندان می‌تواند حتی نجات بخش هم باشد. در صورت داشتن ردیاب، در هنگام نیاز و برای درخواست کمک تنها کاری که دارنده دستگاه باید انجم بدهد، فشردن یک دکمه است. با همه این مزایا می‌توانیم بگوییم ردیاب سالمندان به راحتی می‌تواند مانع از آسیب‌های جسمانی شود.

الوردیاب

سوالات متداول

1- بهترین ردیاب برای سالمندان کدام مدل است؟

ردیاب جاکلیدی مناسب‌ترین ردیاب برای سالمندان می‌باشد که دارای باطری قوی و دکمه SOS در شرایط اضطراری می‌باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *